- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
Call Of Duty: Infinite Warfare oyununun senaristi, yaptığı bir canlı yayında yeni Call Of Duty oyunundan haberler verdi. Taylor Kurosaki ve Call Of Duty: Infinite Warfare’ın tasarım yönetmeni Jacob Minkoff ile gerçekleştirdiği yayında oyunun FPS Değerinden, görev sistemine kadar başlı başına anlattı. Bu özellikleri görmek için lütfen sizi aşağıya alalım.
- Call Of Duty: Infinite Warfare geliştiricileri, deniz komandolarından büyük fikirler aldı. Her türlü aracın iç ve dış dizaynına yakın olması ana hedefti.
- Oyun esnasında görevlere yaklaşımımız, görev esnasında yan ve isteğe bağlı görevlerin kilidini açabileceksiniz. Görevlere yaklaşımımız oyunun gidişatını değiştirebilecek.
- Call Of Duty serilerinden biri olan Call Of Duty: Ghosts ile Call Of Duty: Infinite Warfare ile bir bağı bulunmuyor.
- 3 senedir geliştirilen Call Of Duty: Infinite Warfare bu senede sınırları zorlayacak.
- Oyunda 3 adet zeka tipi bulunuyor. Bunlar; robotik, sıfır yer çekimi ve uçuş yapay zekaları olarak adlandırıldı.
- Oyunun ışıklandırma ve işleyici motoru yepyeni bir boyut kazandı.
- Seamlessness özelliği Call Of Duty: Infinite Warfare’da bizi bekliyor. Bu özellik, yükleme ekranı olmadan, uzay gemisine binip, atmosferin dışına çıkıp, uzay savaşları yapıp, dünyaya geri dönmemize yarıyor.
- 60 FPS Desteği yeni oyundada bulunuyor.
- Oyunda özel (gizli) bir bomba bulunuyor. Bombanın özelliği ise düşmanı takip eden bir örümcek.
- Retribution isimli ana bölgemizden uzayın farklı bölgelerine gitme şansımız var. Hatta araç içinde yüzlerce farklı kişiyle etkileşimede geçebileceğiz.